[Librezale] WordPress 4.0 irten da

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ast, Ira 4, 20:58:00, CEST 2014

og., 2014.eko iraren 04a 20:28(e)an, Mikel Larreategi igorleak idatzi zuen:
> Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko irailak 4
> 20:23):

> Bai, instalazio proba bat egin dut, itzulpenak hor daude eta ikusten dira.
> Gainera instalatu eta berehala itzulpenen eguneraketa bat zegoela esan
> dit... ez dut ulertzen oso ondo zergatik esan didan hori, wp paketea
> orduantxe bertantxe eginda zegoen-eta.

Nik ere instalatu dut eta ondo joan dela dirudi. Multisite ez dut
oraindik probatu. Itzulpenen eguneraketa hori ez dut ikusi baina ez
dakit zehazki non begiratu.

> Bai, eginda dago hau.

Orduan zuk zegoen wp-config.php fitxategiari lerro hori kendu diozu? ala
@nacin-ek egin du?

Kontua da orain dagoen bertsioa ez dela azkena. Aldaketak txikiak dira
eta bertsio horrekin WP ibili badabil. Hala ere, onena nik prestatu
dudan bertsio eguneratu eta euskaratuagatik ordeztea izango da.

> Instalazioa hutsetik egin dut euskarazko paketearekin, eta instalazioko
> pantaila guztiak ere itzulita zeuden, eta horiek dira setup-config.php
> horretan agertzen direnak.

Konparatu ditut eta alde handia dago bertsio bien artean. Ibili hau ere
badabilela dirudi, baina guk SVNan duguna bertsio zahar bat da eta
testuak ez ditu lokalizaziotik hartzen, baizik eta dena eskuz idatzita
dago. Ikusi dudanagatik, fitxategi hau SVNtik kentzea izango da egokiena.

license.txt eta readme.html ere begiratuko dut ea zer den egokiena
egitea (lagatzea, kentzea edo eguneratzea) eta egindakoan beste deploy
bat prestatuko dut. Abisatuko zaituzten probatzeko.

Gero arte,