[Librezale] CyannogenMod11 euskaratzen dabiltza

Joxe Rojas joxerg a bildua gmail.com
Ost, Ira 3, 14:06:40, CEST 2014

Urtzi, laguntza behar duzu artxibo horiek igotzeko? Ondo legoke lortuko
bagenu M10 releasera garaiz iristea... :)

Urtzi Odriozola<urtzi.odriozola a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko irailak 1 15:54):