[Librezale] Androiden euskarazko bertsioari buruzko albistea Berrian

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
Al, Aza 3, 21:56:46, CET 2014

al., 2014.eko azaren 03a 20:51(e)an, Asier Sarasua Garmendia igorleak
idatzi zuen:
> http://www.berria.eus/paperekoa/1835/035/001/2014-11-01/azkenean_euskaraz_ere_bai.htm
>

> Nire irudipena da, ala Berriaren artikuluan software itzultzaile "ez
> profesionalen" lana gutxiesten da?
>
> "Produktu txukuna ateratzeko, aurretik lan zorrotza egin behar."
> esaldiarekin amaitzen den paragrafoaz ari naiz.

Aupa!
Egia esanda niri ez zait iruditu halakorik... baina agian Berria beti
begi onekin ikusten dudalako izango da ;)