[Librezale] Ubunturen euskaraketa Librezalen sartzeko eskaera

Asier Sarasua Garmendia asier.sarasua a bildua gmail.com
Iga, Aza 2, 13:06:30, CET 2014

og., 2014.eko urrren 30a 20:59(e)an, Ibai Oihanguren igorleak idatzi zuen:

> Orain Mozillaren weberako itzulpenekin nahikoa lan izango dut, baina
> laster idatziko dut zerbait Ubunturen itzulpenen egoerari buruz,
> zerrendakoek jakin dezaten.

Beste inor animatzen ez bada, blogerako artikulu bat idatziko dut
Librezalek Ubunturen euskaratzea bere gain hartzen duela esateko.

Asier.