[Librezale] [Filezilla] Re: software libreko lokalizazioak direla eta

Or, Maiatza 30, 11:05:09, CEST 2014

Aupa dooteo,

Dooteo<dooteo a bildua zundan.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko maiatzak
30 10:40):
> Egunon guztioi,
>
> Azkenean norbaitek hartu al zuen Filezilla euskaratzeko ardura?

Inork ez zuen halakorik adierazi nik dakidala [1].

> Ezezko kasuan, Elhuyarreko Ixiarrek aipatutako ikasleari emango genioke,
> eta gero neuk gainbegiratuko nuke.

Ez nuke lan hori hartuko (are gutxiago inori lan hori egitea
gomendatuko) ez badago ziurtasunik lana benetan erabili egingo dela.
Eta hori borroka oso nekagarria suerta daiteke, VLCren kasuan izan zen
antzera.

Julen.

[1] http://librezale.org/pipermail/librezale/2014-May/005665.html