[Librezale] [Firefox OS] auto-zuzenketa eta auto-gomendioak

Igor Leturia ileturia a bildua gmail.com
Ost, Maiatza 21, 12:50:38, CEST 2014

Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
maiatzak 21 11:00):

> Igor Leturia<ileturia a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
> maiatzak 21 10:45):
> testuetako
> osatuak
> edo
> eta
> honetarako
> egokiago
>
> Primeran Igor! Diozunak itxura ona du.
> Bitartean inpresioak osatze aldera Iņaki Alegriari ere luzatu diot galdera.
> Informazio gehiagoren zain geratuko gara, beraz.
> Eskerrik asko!
> Julen.

OK. Iritzi edo informazio gehiago izatean, egoki ikusten bada, esan eta
galdetuko dut Elhuyarren ea erabil dezakegun.

    Igor Leturia