[Librezale] [Mozilla] DRMa eta W3C EMEa

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
Al, Maiatza 19, 22:03:43, CEST 2014

Gai zaila da, baina nik behintzat ez dut beste biderik ikusten... Agian
Chrome existituko ez balitz eta IEren alternatiba garrantzitsu bakarra
Firefox balitz gauzak beste modu batekoak izango ziren, baina orain
dagoena ikusita, eta Chrome nola ari den zabaltzen argi izanda,
erabakirik egokiena iruditzen zait. Beti ere argi izanda gogoz kontrako
zerbait dela, eta hori etorkizunean ere ahaztu gabe.

Eta modulua aparte instalatu beharra ere modu egokiena dela uste dut,
DRMrik nahi ez duenak Firefox lasaitasunez erabil dezan.

Dena den, argi dago ez dela albiste on bat...