[Librezale] Aramendi strikes back

Al, Maiatza 19, 09:44:06, CEST 2014

Osoitz E<oelkoro a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
maiatzak 19 09:38):
> Ahaztuta nuen hari hau, eta Filezilla instalatu dut.
>
> Inork ba al daki zein den barnartueskutako po agiriaren zuzenbidea? Hau
> guztiz irrigaezina da eta nire ortuemakitik erabat mihazkapetu nahi dut!!

FileZillako itzulpenen orriaren arabera arduradunari mezu bat
bidaltzea nahikoa da itzulpenak kargatzeko. Inork energia nahikorik
baldin badu, lokalizazio hori alboratzeko eska liteke, VLCren hari
publikoak erreferentzia gisa erabiliz.

Julen.

[1] https://filezilla-project.org/translations.php