[Librezale] Marketplace itzultzen

Ast, Maiatza 15, 08:38:28, CEST 2014

Ibai Oihanguren Sala<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko maiatzak 14 23:56):
> Aupa,
>
> 14-05-14 23:30:10 CESTn, Julen Ruiz Aizpuruk idatzia:

> Bai, nik probatu dut eta errore hau agertu zait: "Failed to commit to
> version control: [GIT] no changes to commit ".

Ikusi berri dudanagatik klik egin nuenean lana entregatu egin zuen:
https://github.com/mozilla/fireplace/commits/master/locale/eu

...baina errore-mezua agertu zitzaidan!

Tira, orain behintzat badakizu pauso hori ere eman egin behar dela eta
arazoren baten aurrean nola jokatu.