[Librezale] Popcorn-Time

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ost, Maiatza 7, 13:34:16, CEST 2014

El 07.05.2014 12:13, Urtzi Odriozola escribió:
> Aupa denoi!
>
> Sortu dut dagokion orrialdea wikian [1] eta "Soinua eta bideoa"
> kategorian ere gehitu dut [2]. Eta zalantza bat sortu zait kategoriei
> buruz... izan ere torrentak erabiltzen dituela jakinda eta P2P sareak
> elikatzen dituela, P2P kategorian ere ez al genuke sartu behar? Hori
> egin al daiteke, alegia bi kategoriatan sartu?
>
> [1] http://librezale.org/wiki/Popcorn-Time
> [2] http://librezale.org/wiki/Soinua_eta_bideoa

Aupa Urtzi:

Software bera kategoria baten baino gehiagotan egon daiteke inongo
arazorik gabe. Gero aurkitzen errazagoa izatea da helburua. WordPress
adibidez Gizarte-sareak[3] kategorian eta Zerbitzarirako tresnak[4]
kategorian dago.

[3]
http://librezale.org/wiki/Gizarte-sareak_%28foroak,_txatak,_blogak_eta_mikroblogak...%29
[4] http://librezale.org/wiki/Zerbitzarirako_tresnak