[Librezale] Popcorn-Time

Urtzi Odriozola urtzi.odriozola a bildua gmail.com
Ost, Maiatza 7, 12:13:30, CEST 2014

Aupa denoi!

Sortu dut dagokion orrialdea wikian [1] eta "Soinua eta bideoa" kategorian
ere gehitu dut [2]. Eta zalantza bat sortu zait kategoriei buruz... izan
ere torrentak erabiltzen dituela jakinda eta P2P sareak elikatzen dituela,
P2P kategorian ere ez al genuke sartu behar? Hori egin al daiteke, alegia
bi kategoriatan sartu?

[1] http://librezale.org/wiki/Popcorn-Time
[2] http://librezale.org/wiki/Soinua_eta_bideoa

Ondo izan

Ibai Oihanguren Sala<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko maiatzak 1 16:15):