[Librezale] Sherpa Summit 2014

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Ost, Maiatza 7, 10:33:31, CEST 2014

Oosoitzen kronikarik ezer gutxi nire aldetik gehitzeko.

Hizkuntzari buruz.... apunte batzuk.

Sher.pa summit honetako antolatzailea Xabier uribeetxebarria da....
euskalduna... eta atzo behintzat euskaraz aritu zen mikro aurreko jardun
guzti guztietan.... iaz eta aurreko urteetan baino askoz gehiago.

Egia da ere, itzulpen kanaletan ingelesetik gaztelaniara soilik egin
zutela....

Jardunaldiaren baitan, webgunean bertan... euskara ez da esistitzen, egia
da.... baina batez ere euskaldunok ere ez dugulako horren inguruan DEUS
egiten...

Atzo Mozillako estandera agertu, gerturatu ziren asko eta asko euskaldunak
ziren. Euskal Herrikoen artean gehienak, gerturatu ziren ere hemengoak ez
diren asko... eta gaztelaniaz ere aritu ginen. Itzel ondo.

Ziurta dezaket, nire begiak eta adimenak ematen duen gaitasunarekin...
bisita gehien izan zituen gunea izan zela gurea... oso leku aproposean
jarria... eta app txiringitoen itzalgunetik urruti... gurea sarrea nagusian
zegoen....
Euskalteleko neska bat hurbildu zitzaidan, antzeko boligrafoak genituela
eta ea beraienak ziren ikustera.... eta harrituta geneukan martxarekin.

6 mugikor erakusteko, ikutzeko, frogatzeko... pegata pin boligrafo mordo
bat.... beste inork eskaintzen ez duen "maila teknikoa".... hitzaldietan
Willyk erakutsi zuena.... eta zer esateko asko.

Hitzaldien artean, Urkulluk puntuEUS aipatu zuen.... eta normala da,
munduan agertzeko modua erakusten duelako horrek. Beste hitzaldi
interesgarriago asko egon ziren, bidenabar: arduino, firefoxOS, html5....
eta beste.

*librezale eta euskara*
Euskal encounter, partyak, hackmeeting, summit eta holakoetarako pegata
modelo bat egin genezake.... identifikatzeaz gain.... euskaraz aritzen
garela -sarean ere- ikustarazteko.

Era berean... hackeatzeko be balio dezake..... euskaraz gura dugula
aldarrikatzeko, euskaraz bizitzeko...

euskaraz bizi nahi dut eredua aproposa izan daiteke... sare ikuspegi librea
emanez.  Diseinatzaileren bati eska diezaiokegu.... eta azpian
librezale.orgsinatu.

*librezale jendaurrean*
Librezaleren jendaurreko jardunaz berba bat baino gehiago aditzen da
dagoeneko.
Nik gogoa daukat, gure topaketa ireki bat egiteko, tailer moduan, install
party moduan, eztabaidak bultzatu... firefoxOS, wordpress, mozilla
orokorrean.... itzulpenak egiteko ikastarotxo bat, pootle....

orain udaberria dator, uda gero... baina udazkenera begira monta dezakegu
gauza txukun bat.
Bilboko KAFE ANTZOKIA beti egon da prest horrelako elkarlanetarako, nik
neuk oso harreman ona daukat bertako kudeatzaile, propaganda talde eta
programatzaileekin....   nahi dugun egunean egin dezakegu... eta Euskal
Herri osoko librezaleak batu...  ziur gai interesgarriak aterako direla.

Mozilla fundaziokoek gainera, mozilla gunera laguntza eskainiko ligukete.
Hispanoko kideek esperientzia itzela dute horretan... eta beti daude gu
laguntzeko prest, guk zerbait egin dezagun zirikatzen.... eta egia esan,
oso oso aktiboak dira horretan.

Haria irekitzen joango da agian... baina atzoko erreflexioak dira. Gaur
pantailara ekarriak.

Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
maiatzak 7 09:37):