[Librezale] Bozkatu Adblock Plus Euskaraz

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
As, Maiatza 6, 20:28:05, CEST 2014

Kontxo egia!

Kate batzuk ingelesez daude ordea. Ez dakit zenbat bertsiotan egin duten
paso nitaz itzulpena %100ean izanda ere, eta paso nik egin dudan honetan
behingoagatik itzulpena onartu dute %98an.

Hurrengo bertsiorako hutsunea bete beharko.

Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
maiatzak 6 17:09):