[Librezale] Mozilla Support

ibai a bildua oihanguren.com ibai a bildua oihanguren.com
As, Mar 11, 15:35:04, CET 2014

Arratsalde on,

> Aupa!
> eta hizkuntza aukeratzeko/aldatzeko aukera agerian eta erraz egongo
> balitz?

Hau posible balitz, nire ustez aukera egokiena da. Hori Mozillakoekin hitz
egin beharko da. Baina bestela, nik ere gaztelerazkora (edo
frantsesezkora) bideratuko nuke. Laguntza artikuluak oso oso sinpleak
dira, informatikaz ezer ez dakienak ulertzeko modukoak.
Eta seguruenik artikulu hauetara sartzen direnek ez dute ingelesa ondo
kontrolatuko. Ez dira artikulu teknikoak inondik ere.

Orain ezin ditut erantzun guztiak irakurri lanean nagoelako, baina gauean
idatziko dut.

Gero arte!