[Librezale] Firefox OS: beranduago -> geroago

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Al, Eka 23, 07:00:31, CEST 2014

or., 2014.eko ekaren 20a 10:37(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:

> Ni beste hau diost aurrekoan Asierren hainbat mezu spametik atera eta
> gero: google ez dela gai benetan yahoo bidalitako mezua denik.....

Antza denez, Yahoo-k berak nahita sortutako arazoa da:
http://thehackernews.com/2014/04/yahoos-new-dmarc-policy-destroys-every.html

Beste posta zerrenda batzuetan ematen duten konponbidea... Yahoo-rena ez
den e-posta helbide bat lortzea da. Benetan. Ni ere harritu egin naiz.
Jakin deizuen...

Goraintziak,