[Librezale] Firefox OS: 5 minuturo -> 5 minututik behin

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Iga, Eka 22, 16:34:55, CEST 2014

lehen begirada aplikazioan egin diat "Errepikatu" begiratuz.......
locamotionen orain sartu naiz eta "each" bilaketak kale egin ondoren
"every" 27 emaitza ditu.
Zuk diozuna bakarrik aurkitu dut oraingoz.

minuturo ikas daiteke baina lantzean behin sartu behar locomotion traste
hau kudeatzen ikasteko.

Calendar itzulpena zaharra da, Pik egindako lan nagusiaren gainean
eguneraketak mantendu nituen garai batez eta gerozko kate berriak Julenek
eguneratu ditu.

librezaleko kide aktiboei itzultzeko baimena eman diet eta proiektua
kudeatzekoa nik gorde dut beste inork indar gehiagorekin hartu arte.

Datorren uda arte oso liatua jarraituko dut eta gero.... ez dakit.

Edonola proiektu honek behar duen gain begirada ematen saiatuko naiz.

izan libre izan euskaldun!
Ander.