[Librezale] [Marketplace] Re-review

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
Or, Eka 13, 19:29:20, CEST 2014

14-06-13 08:53:00 CESTn, Julen Ruiz Aizpuruk idatzia:
> Ibai Oihanguren Sala<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
> (2014(e)ko ekainak 12 22:47):

> Printzipioz ulergarria da proposatzen duzuna:
>
> Izena: 'bigarren berrikuspena'
> Aditza: 'berriro berrikusi'
>

> Ez dakit kasu hau agertzen den baina izenaren kasuan zenbakitzaileak
> daudenean nola izango litzateke? ('1 re-review', '2 re-reviews', '3
> re-reviews', 'n re-reviews')
>
> 'bigarren berrikuspen bat'
> '2 bigarren berrikuspen'
> '3 bigarren berrikuspen'
> 'n bigarren berrikuspen'

> [...]

Bai, hain zuzen ere hori da burura etorri zaidana. Zer gertatzen den
kasu horietan...
Oraingoz ez dut horrelakorik ikusi. Agian egongo da estilo honetako
zerbait: "Bigarren berrikuspenak: 3". Baina ez dut uste hori gaizki
gelditzen denik.

Alternatiba hoberik aurkitu artean behintzat horrela itzultzen
jarraituko dut...

Asteburu on!

Ibai.