[Librezale] firefox 30

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
Al, Eka 9, 23:57:38, CEST 2014

og., 2014.eko ekaren 05a 23:00(e)an, Alexander Gabilondo(e)k idatzi zuen:
> Aupa
>
> Instalatu dut ubuntu-mozilla-security/ppa**software-biltegia eta
> Firefox 30 bertsioa deskargatu eta instalatu da (firefox-locale-eu
> barne) baina interfazea ez dago euskaraz. Normala al da?

Aupa Alex,

zuk ere Firefox 29 euskaraz jartzeko paketea instalatu zenuen, ezta? Nik
uste horrek nahasten duela Firefox, eta ezin duela hizkuntza-paketea 30
bertsiora eguneratu...

Helbide honetatik instalatu dut hizkuntza-paketea, eta dena euskaraz
agertzen zait orain:
https://addons.mozilla.org/eu/firefox/addon/basque-language-pack/