[Librezale] firefox 30

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
Iga, Eka 8, 22:51:41, CEST 2014

14-06-05 23:00:00 CESTn, Alexander Gabilondok idatzia:
> Aupa
>
> Instalatu dut ubuntu-mozilla-security/ppa**software-biltegia eta
> Firefox 30 bertsioa deskargatu eta instalatu da (firefox-locale-eu
> barne) baina interfazea ez dago euskaraz. Normala al da?

Aupa

Nik ere egin dut proba eta gauza bera, dena ingelesez azaltzen zait...
Dena dela, ez dakit PPA horretan euskaraz ez egotea normala den, edo 30
bertsioarekin zerbait oker dagoen. Julen, zuk badakizu?