[Librezale] Firefox OS euskaraz

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
As, Eka 3, 22:47:35, CEST 2014

Gabon!

ar., 2014.eko ekaren 03a 22:07(e)an, Julen Ruiz Aizpuru(e)k idatzi zuen:

> Hau ezin dut pantailan erreproduzitu, ezta SD txartela kenduta ere.

Argazki honetan ikus dezakezu nola azaltzen zaidan niri:

Milesker nituen zalantza horiek argitzearren!

Konprimatzen/Konprimitzen hori uste dut Euskalterm-en begiratu nuela
badaezpada ere, baina egia esanda ezin dut ziurtatu konprimatu edo
konprimitu den zuzena (edo agian biak).