[Librezale] [Filezilla] Re: software libreko lokalizazioak direla eta

Dooteo dooteo a bildua zundan.com
Al, Eka 2, 10:25:36, CEST 2014

Egunon berriro,

Astelehen goizeko kontuak... oraindik esnatu gabe :)

3.0.11.x ordez berriagoa den 3.2.7.x bertsioko POa bidaliko diot Ixiarri
erreferentzi gisa erabiltzeko.

Dooteo

Jatorrizko mezua: al., 2014-06-02 10:22 +0200, egilea: Dooteo