[Librezale] [Thunderbird] Arduradun bila oraindik

Txopi txopi a bildua sindominio.net
As, Uzt 29, 16:54:19, CEST 2014

Julen Ruiz Aizpuru <julenx a bildua gmail.com> wrote:
[...]
>Ondo Txopi, eskerrik asko! Wikiko orria eguneratu dut [1].

Ez, eskerrik asko zuri orain arte egin duzun lan bikainagatik.

>kateak
>E-posta
>
>mozilla.dev-l10n posta-zerrendara harpidetzea gomendatuko nizuke [2].
>Oker ez banago dagoeneko hor zaude.

Bai, baina jarioa jarraitzeko denbora ezagatik atera nintzen. Berriz sartuko naiz baina Thunderbird betaurrekoak jantzita...

>horretan
>
>Bai, eman dizkizut. Dena den ez duzu arduratu behar POak deskargatu
>eta berriro igotzeaz ez bada offline lan egin nahi duzulako.

Argi daukat. Ezer ukitu aurretik backup bat egin nahi dut. Eta etorkizunean kate asko itzuli behar izanez gero edo beste edozergatik, lokalean lan egiteko aukera izateko.

Ondo segi,