[Librezale] Firefox 31 artikulua argitaratu, berandutu ala saltatu

Ost, Uzt 23, 17:31:39, CEST 2014

Aupa,

Osoitz E<oelkoro a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
uztailak 23 15:39):
> Kaixo,
>
> Atzo atera zen Firefox 31, eta atzo bertan argitaratu zen ere Librezaleren
> portadan Firefox OSren euskaraketaren berria.
>
> Ez dago asko aipatzeko Firefox 31ri buruz, Firefox OSren euskaraketa ordea
> askoz aipagarriagoa iruditzen zait eta ez nuke estali nahi.
>
> Zer diozue
>
> - Gaur gauean bertan argitaratu Firefox 31ren berria
> - Firefox 31ren berririk ez eman, bertsio hau saltatu
> - Hemendik egun batzuetara argitaratu Firefox31ren berria
>
> Erantzunik jaso ezean gaur gauean bertan argitaratuko dut.

Justu hau komentatu behar nuen atzo Asierren mezuari erantzunez, baina
ordurako argitaratua zegoen artikulua.

Nik argitaratu egingo nuke ohiturarekin jarraitzeko.