[Librezale] [Firefox OS] Locamotion prest

Ast, Uzt 10, 23:26:41, CEST 2014

Ibai Oihanguren Sala<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko uztailak 10 23:12):

> Bide batez, 2.0 bertsioa probatzeko Keonak balio du? Eguneraketak egunero
> iristen zaizkit, baina "Gailuaren informazioa" atalean softwarea Boot2Gecko
> 1.4.0.0-prerealease dela dio. Suposatzen dut aurrekoan aipatutako eginbide
> berri horiek ezingo ditudala probatu, ezta?

Bai balio du baina 2.0 bertsioa flasheatu behar diozu:
http://downloads.geeksphone.com/keon/v2.0/latest_v2.0.html

Gailua USB bidez konektatu eta `flash.sh` exekutatzea besterik ez da.