[Librezale] [Firefox OS] Locamotion prest

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
Ast, Uzt 10, 23:12:31, CEST 2014

14-07-10 22:13:39 CESTn, Julen Ruiz Aizpuruk idatzia:
> Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
> (2014(e)ko uztailak 8 21:54):

> ...eta bi egunetan osatu ditugu 2400 hitzak :)
>
> Kateak sinkronizatu bezain pronto, has bitez probak eta zuzenketak!

Ziztu bizian!
Nik asteartean kate gutxi batzuk itzuli nituen, eta atzo ezin eta gaur
jarraitzeko asmoa neukan. Eta "Overscrolling"  soilik falta da.
Bejondeizuela!

Bide batez, 2.0 bertsioa probatzeko Keonak balio du? Eguneraketak
egunero iristen zaizkit, baina "Gailuaren informazioa" atalean
softwarea Boot2Gecko 1.4.0.0-prerealease dela dio. Suposatzen dut
aurrekoan aipatutako eginbide berri horiek ezingo ditudala probatu,
ezta?