[Librezale] Botearen egoera eguneratu mesedez

Ander Elortondo ander.elor a bildua gmail.com
Lar, Urt 4, 22:40:42, CET 2014

Aupa!

egina!

barka hain off izatea. Urte amaiera gogora izan dut lanean eta
gabonetan erabat deskonektatzea erabaki nuen. eta behingoz esanakoa
egin. Datorren astetik aurrera......

 urteberri libre eta ona izan!