[Librezale] Librezale foroan LAGUNTZA foro berria zabalduko?

Osoitz E oelkoro a bildua gmail.com
Ast, Abe 18, 21:52:19, CET 2014

Kaixo,

Galderei erantzuteko prest dauden Wikipedistak tartean egonda niri
pertsonalki primerako ideia iruditzen zait.

Nire ustez Librezaleren izaerarekin bat dator eta Librezale aberastuko luke.

Gorkari administrazio baimena emango nioke foroan (oraindik ez badu) edo
nik neuk sortu dezaket.

Osoitz

Gorka Azkarate Zubiaur<gorkaazkarate a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko abenduak 18 20:18):