[Librezale] FileZilla

asier iturralde asier.iturralde a bildua gmail.com
Iga, Abe 7, 19:25:38, CET 2014

Aupa Gorka

Gorka Azkarate Zubiaur<gorkaazkarate a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko abenduak 7 16:48):

> "Hutsuneak euskarazko softwarean" zerrenda [1] gainetik begiratu dut eta
> FileZilla-ren euskaratzea norbaitek nahiko aurreratua daukala ikusi dut:
>
> Basque (Spain) (eu_ES)  1527 (91.1%)
> Basque (eu)                    1655 (98.7%)
>
> Euskaratzeaz gain, kontuak publizitate pixka bat beharko, ezta? (Agian
> publizitatea egin da eta ez naiz enteratu).
>

> [1] http://librezale.org/wiki/Hutsuneak_euskarazko_software_librean
> [2] https://filezilla-project.org/translations.php
> [3] http://librezale.org/pipermail/librezale/2014-May/005685.html

Zoritxarrez Filezillaren "itzulpen" hori Xabier Aramendik egindakoa da.

Duela gutxi itzulpena txukuntzeaz arduratuko nintzela adierazi nuen posta
zerrenda honetan [1] eta Dooteok Olatz Erdoziak joan den udan eginiko
itzulpen oso txukun bat bidali zidan [2].
Filezillako azken pot txantiloitik eguneratu eta falta ziren kate gutxiak
itzulita dauzkat. Guztiari errepaso bat eman nahi diot bihar eta
lehenbailehen Filezillako garatzaileei bidaliko diet :)

izan libre izan euskaldun

[1] http://librezale.org/pipermail/librezale/2014-November/006016.html
[2] http://librezale.org/pipermail/librezale/2014-December/006023.html