[Librezale] Firefoxeko kate berriak ingelesez

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
As, Abe 2, 23:18:37, CET 2014

ar., 2014.eko aberen 02a 22:53(e)an, Julen Ruiz Aizpuru igorleak idatzi
zuen:
> Ibai Oihanguren<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
> (2014(e)ko abenduak 2 22:41):

> Hau grazia, egindako lana onartzeke utzi dute...
>
> Begira:
> https://l10n.mozilla.org/shipping/signoffs/eu/fx34
>
> 17an sign-offa egin nuen, baina bertan behera utzi nuen 21ean,
> zuzenketak sar zitezen.
>
> 21ean beraz beste sign-offa dago. Baina 27an bug bat ireki zuten akats
> baten berri emateko; zuzendu eta sign-offa egin nuen aldaketak onar
> zitezen. Ez 21ekoak (bertan behera utzi bainuen 27koak sar zitezen) ez
> [...]
Pena da ba... baina nik ere uste dut euren erantzuna hori izango dela.
Ea zer dioten, zerbait egiterik badago ondo, bestela itxaron egin
beharko dugu.

Kanpotik begiratuta signoff-en sistema horrek ez dirudi oso ona denik :(