[Librezale] Firefoxeko kate berriak ingelesez

As, Abe 2, 22:53:49, CET 2014

Ibai Oihanguren<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko abenduak 2 22:41):

> Oraingoz ikusi dudanez, batez ere kate berriak guneak ahazteko botoian,
> bilatzailean, eta leihoaren gaia aukeratzerakoan azaltzen dira.
>
> Baina badaezpada ere beste norbaitek baiezta dezala... agian nik zerbait
> gaizki konfiguratuta edo izango dut...

Hau grazia, egindako lana onartzeke utzi dute...

Begira:
https://l10n.mozilla.org/shipping/signoffs/eu/fx34

17an sign-offa egin nuen, baina bertan behera utzi nuen 21ean,
zuzenketak sar zitezen.

21ean beraz beste sign-offa dago. Baina 27an bug bat ireki zuten akats
baten berri emateko; zuzendu eta sign-offa egin nuen aldaketak onar
zitezen. Ez 21ekoak (bertan behera utzi bainuen 27koak sar zitezen) ez
27koak ez dira kontuan hartu.

Bug bat zabalduko dut ea argibiderik daukaten baina Mozilla l10n-ekoen
burulaukikeria ezagututa, erantzuna Fx 35 arte itxarotea izango dela
aurreikusten dut :(