[Librezale] [FirefoxOS] Firefox 2.0rako baimenak

Ast, Abu 7, 17:31:08, CEST 2014

Ibai Oihanguren Sala<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko abuztuak 5 18:37):

> ar., 2014.eko aburen 05a 15:31(e)an, Julen Ruiz Aizpuru igorleak idatzi
> zuen:

> Ados, milesker! Orduan ez ditut RESOLVED FIXED gisa markatuko oraingoz.
> Nik ostiraletik aurrera ez dakit konexiorik izango dudan bi astez, baina
> bestela bueltarakoan egingo dut.

Kateak gaur sinkronizatu dira:
https://hg.mozilla.org/releases/gaia-l10n/v2_0/eu/rev/1f1cd5439e36

Baina orain badirudi arazoa build-ekin dagoela, azken eguneraketek ez
baitakartzate ingelesa ez beste hizkuntzak:
http://markmail.org/thread/xkhrk5cfqvasiqjy