[Librezale] [FirefoxOS] Firefox 2.0rako baimenak

As, Abu 5, 15:31:33, CEST 2014

Ibai Oihanguren Sala<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko abuztuak 5 02:05):

> al., 2014.eko aburen 04a 08:16(e)an, Julen Ruiz Aizpuru igorleak idatzi
> zuen:

> Milesker!
> Nola ziurta dezaket hori? 2.1ean garatzaile menukoak ez ziren moztu behar,
> baina nik dakidala besteak bai, ezta? Zuzenean 2.1eko kateak ere aldatu
> ditut...

Telefonoan 2.0 badaukazu, emulatzailean karga dezakezu 2.1.

Eta alderantziz da, 2.1ean garatzaile-menuko kateek lerro-jauzia
burutuko dute. Beste kateak ez nago ziur, kasu bakoitzean begiratu
beharko zen.

> Bestalde bi bug 1.4 bertsioan ere gertatzen direla diote... hori ere
> konpondu behar da? Nola?

1.4 kasurik ez. 2.0 eta 2.1ekin nahikoa da.

> Eta (zalantzaz betetan nator...) bidali duten azken buga [1], berez
> locamotion-en konponduta dago, hemen aipatu nuen bat zen: "Nabigazioa hatza
> ertzetik pasatuz" -> "Hatza ertzetik pasatuz". Hori esango diet? Suposatzen
> da locamotion-eko aldaketak eurek igotzen dituztela ezta?

Locamotion-en konponduta egon liteke, baina kateak Mercurial biltegian
[1] egon arte ez dira gailuetara iristen. QAko jendeak Mercurial-eko
edukiarekin probatzen duenez, ez dakite konponduta dagoela. Hortaz,
kateak Mercurialen sinkronizatu arte ez markatu buga RESOLVED FIXED
gisa mesedez.

Dwayne oporretan dago eta bot bat utzi du sinkronizazio-lanetarako. Ez
nago ziur zenbatero sinkronizatu beharko lituzkeen kateak; galdetuko
dut.

Julen.

[1] https://hg.mozilla.org/releases/gaia-l10n/v2_0/eu/