[Librezale] [FirefoxOS] Firefox 2.0rako baimenak

Al, Abu 4, 08:16:14, CEST 2014

Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko abuztuak 3 20:59):
> Ibai Oihanguren Sala<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
> (2014(e)ko abuztuak 2 13:43):

> Hizkuntzaren mailako baimenak eman dizkizut eta onartu ditut
> gomendioak. Dena den, mesedez ziurtatu kateak 2.1ean ere moztu behar
> diren ala ez.

Bide batez, bugetako akatsak zuzendutakoan konpondutako gisa markatu
behar dira bugean bertan.

Zein bugi buruz hitz egiten ari garen ez dakienarentzat: Bugzillan [1]
euskarazko lokalizazioaren inguruko bugak
'basque.eu a bildua localization.bugs' erabiltzaileari esleitzen zaizkio
besterik ezean. Erabiltzaile hau jarraituz gero (Preferences > Email
Preferences > User Watching), euskarazko lokalizazioaren inguruan
biltzen diren bugen berri izango duzue.

Julen.

[1] https://bugzilla.mozilla.org/