[Librezale] [FirefoxOS] Firefox 2.0rako baimenak

Julen Ruiz Aizpuru julenx a bildua gmail.com
Iga, Abu 3, 20:59:00, CEST 2014

Ibai Oihanguren Sala<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko abuztuak 2 13:43):
> Aupa,
>
> Firefox 2.0ren itzulpenetan probak egiten hasi dira Mozillakoak, eta pare
> bat kasutan testua moztuta azaltzen delako bug-ak bete dituzte. Itzulpena
> konpontzen saiatu naiz, baina konturatu naiz 2.0ko kateak itzultzeko [1] ez
> dudala baimenik. Julen, zuk eman ahal dizkidazu baimenak?
> Oraingoz gomendioak bidali baino ezin dezaket egin.

Hizkuntzaren mailako baimenak eman dizkizut eta onartu ditut
gomendioak. Dena den, mesedez ziurtatu kateak 2.1ean ere moztu behar
diren ala ez.