[Librezale] F-Droid euskaraz

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ast, Abu 14, 02:38:55, CEST 2014

Aupa zuek:

Bide ez estandarretik F-Droid proiektuaren euskaraketaren egoerari buruz galdetu digutela ikusi dut:
https://twitter.com/gorkaazk/status/480701514865201152

Wikian semaforoa berde dago baina zalantza sortu zait egia islatzen ote duen (bertsioa eta esteka bat adibidez zahartuta daude):
http://librezale.org/wiki/F-Droid

Iturri-kodea gainetik begiratu dut eta eguneratuta zegoela iruditu zait:
https://gitlab.com/fdroid/fdroidclient/tree/master/res/values-eu

Baina gainbegirada bat besterik ez dut bota.
Asier Iturraldek (euskaraketaren arduradunak wikiaren arabera) edo beste inork badakizue ezer honetaz?

Egia esateko, nik neuk F-Droid azken bertsioa erabiltzen dut euskaraz eta garrantzitsuena itzulita ikusten dut baina beste gauza batzuk ez...

Goraintziak,