[Librezale] [Firefox 29] hizkuntza-paketea

Joxe Rojas joxerg a bildua gmail.com
Ost, Api 30, 12:24:04, CEST 2014

Laneko Macean ageri-agerikoa da aldaketa. Tooltip batzuk ingelesez daude
oraindik, bai, baina 'potoloena' behintzat ondo euskaratu da. Eskerrik asko!

Joxe

patxi gaztelumendi<patxi a bildua gaztelumendi.org> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko apirilak 30 12:05):