[Librezale] [Firefox 29] hizkuntza-paketea

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Ost, Api 30, 12:05:00, CEST 2014

Zorionak.

Hemen, ere, ikusten da zelan librezale.org kolektibo dinamiko, azkarra eta
oso oso eraginkorra den.

zorionak lantaldeari.

Ahaleginak merezi izan du, posta zerrenda hau benetan dinamikoa eta
potentea delako.

Zuen esanetara....

ptx

Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
apirilak 30 12:01):