[Librezale] 2008ko urritik 2014ko otsailera

Urtzi Odriozola urtzi.odriozola a bildua gmail.com
Ost, Api 30, 12:13:20, CEST 2014

Aupa Ander!

Jode... hori dek lana!! Pixkanaka eta pazientziaz aurrera!

Animo!

Ander Elortondo<ander a bildua debagoiena.net> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
apirilak 30 08:37):