[Librezale] 2008ko urritik 2014ko otsailera

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Ost, Api 30, 08:37:44, CEST 2014

2014/04/29 23:34(e)an, Ibai Oihanguren Sala(e)k idatzi zuen:
> Aupa Ander!
> Ea dena ondo doan, aurrerapauso handia litzateke.
> Oker ez banabil Eskoriatzako Udalean ordenagailuren batean ezik beste
> denetan dagoeneko LibreOffice daukate. Baina herri txiki bateko udalean
> aldaketa egitetik mankomunitate osoan egitera aldea dago...

Eskoriatzako berri badaukat Beņat alkatea eta Igor Zinogotzia hemendik
dabiltza eta. Mankomunitateak entitate txikiak gara, herri askotan
ematen dugu zerbitzu baina 15-20 ordebagailu besterik ez Debagoienean.

Urrats handiena ez da LO instalatzea (hori egin genuen) MS office
DESINSTALATZEA da egin beharrekoa.

LO + thunderbird + firefox lortuz gero ondorengo migrazio denak errazak
izango dira arazo gutxi batzuekin:

  + Autocad -----> brisCAD
  + Access -----> kasurik kasu aztertu behar.
  + activeX webguneekiko dependentzia
+.....

IZFEn gogor ari naiz interoperabilitatea bermatzeko pausoak exigituz.
(Beņat zuzendaritzan dago)
IZFE = foru aldundia + 87 udal (ups igeldorekin 88, ņoņosti alboratuta
gurekin etorriko baita) + 10 mankomunitate + dozenaka udal entitate
autonomo (errezidentzi kiroldegi patronato kontsortzio...)

Asko dago egiteko. Sinadura digitala ubuntutik  aldundian OK, udaletan
ez... Access gehiegi. .....

hau maratoi bat da.

izan libre izan euskaldun!

Ander.