[Librezale] Firefox OS euskaraz

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
As, Api 29, 23:08:12, CEST 2014

Aupa,

mugikorrik gabe probatzeko aukerarik badago, Firefox OS Simulatorrekin
edo? Noizbait erabili dut baina orain dela asko izan zen. Eta ikusten
dut gehigarrien orriko azken bertsioa 1.1a dela...

Horrela egin badaiteke ni prest probak egiteko, eta itzulpenetarako
laguntza behar bada ere printzipioz prest.

Lan-fluxuari buruz, nik kontu hauetan ez daukat esperientzia askorik,
beraz ezin esan... Iruditzen zait Firefox OSk daukan garrantzia
kontutan hartuta, taldetxo bat sortzea izango litzakeela egokiena,
minimo bat egiteko prest daudenen artean. Behintzat ez dadila dena
pertsona bakarraren gain geratu...