[Librezale] Firefox 29 ez zait guztiz euskaratuta agertzen

As, Api 29, 23:06:52, CEST 2014

Osoitz E<oelkoro a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2014(e)ko
apirilak 29 22:35):
> Kaixo,
>
> Firefox 29 beriaren artikulua idazteko asmoz Windows bertsioa frogatu dut
> (oraindik ez dute eguneratu Arch Linuxen).
>
> Menu berrian gehiena ingelesez agertzen zait.
>
> Desinstalatu eta berriz instalatuz ez da ezer konpondu. Windows bertsioaren
> akatsa da?
>
> Oraingoz artikulua atzeratuko dut.

Beta bertsioko dashboard-a berde egon da azken asteotan baina
sign-offa egitea ahaztu zitzaidan, eta astelehenan gogoratu
nintzenerako dagoeneko biltegien aldaketak eginak zituzten. Ez nekiena
zen berde zegoen lana EZ zutela hartuko, erdizka dagoen aurreko
sign-offari lehentasuna emanz :(

Saiatuko naiz IRC bidez arazoari buruz informatzen.

Eskerrik asko abixuagatik!