[Librezale] Firefox 29 ez zait guztiz euskaratuta agertzen

Ibai Oihanguren Sala ibai a bildua oihanguren.com
As, Api 29, 22:39:02, CEST 2014

14-04-29 22:35:28 CESTn, Osoitz Ek idatzia:
> Kaixo,
>
> Firefox 29 beriaren artikulua idazteko asmoz Windows bertsioa frogatu
> dut (oraindik ez dute eguneratu Arch Linuxen).
>
> Menu berrian gehiena ingelesez agertzen zait.
>
> Desinstalatu eta berriz instalatuz ez da ezer konpondu. Windows
> bertsioaren akatsa da?

Ni ere hori komentatuz mezu bat idaztera nindoan... Ubuntun ere menu
berriko gehiena ingelesez dago. Windowsen ere gauza bera gertatu zait,
baina pentsatu dut agian momentuko gauza zela eta etxera iritsi eta
Ubuntun probatu arte itxarotea erabaki dut...