[Librezale] .EUS domeinua: aitzindarien plana

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
As, Api 29, 15:52:40, CEST 2014

Bi proposamen:

batA)
Egoerak egoera, Librezale.org zelan indartu pentsatu beharra daukagu.
Indartu lan eta produkzio aldetik, indartu jende aldetik eta indartu irudi
aldetik. Eztabaida hau bera, hari hau, horren seinale da. Eztabaidatu eta
aurrera begira zer egin pentsatu beharra dagoela adierazten du.
Librezale aitzindaria izan da kontu askotan. Honetan ere multzo horretan
kokatu genezake. Ni ere aportazio ekonomikoa egitearen alde, eta domeinua
euskuratzearen alde.

Bestea)
Behin dominioa eskuratuta, ondo legoke librezaleko erabiltzaileei, posta
zerrendako kideei, gure proiektuei... dominio hori erabilgarri jartzea:
julen a bildua librezale.eus mozilla a bildua librezale.eus
wordpress a bildua librezale.eusgaztelumendi@librezale.eus.....
uste dut, gure artean sortuko lukeela halako giro bat, enpatia bat...

besteok, zer diozue?

patxi g

Urtzi Odriozola<urtzi.odriozola a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
(2014(e)ko apirilak 29 15:27):