[Librezale] LibreOffice Euskaraz Instalatu WindowxXP-n

Joseba Lizeaga josebalizeaga a bildua gmail.com
Or, Api 25, 14:21:36, CEST 2014

Kaixo Gorka, lehenengo bideoa audiorik gabea izan da. Lan pixka bat
gehiago eginaz, azkenean, audioa gehitu diot.
Baina ez dakit Youtubeko helbide bateko bideoa beste batez ordezkatzen.
Azken audio dun bertsio hau helbide honetan dago:

http://www.youtube.com/watch?v=2KXVcmNRxOE

Pepitok nahi dituzuen lotura guztiak eransteko baimena ematen dizuete.

Joseba Lizeaga

Jatorrizko mezua: og., 2014-04-24 20:01 +0200, egilea: Gorka Azkarate
Zubiaur