[Librezale] [GNOME] kanpoko mendekotasunak modulua

dooteo dooteo a bildua zundan.com
Iga, Ira 8, 18:02:50, CEST 2013

Arratsaldeonn guztioi,

GNOMEren kanpoko mendekotasunen modulua amaitu berri dut. Igo dut
Libgda-ri dagokion azken fitxategia.

Datorren astean hasiko naiz GNOME 3.10 moduluarekin.

Dooteo

Jatorrizko mezua: og., 2013-09-05 09:47 +0200, egilea: dooteo