[Librezale] Libreofficeren text field

Asier Sarasua Garmendia asiersar a bildua yahoo.com
As, Ira 3, 23:46:48, CEST 2013

ar., 2013.eko iraren 03a 23:14(e)an, Alexander Gabilondo(e)k idatzi zuen:
> Aupa,
> LibreOfficeren "inprimakiko kontrolak" tresna-barran bada kontrol bat
> testu-koadroa izenarekin agertzen dena, ziur aski ingelesez text field
> izena izango duela eta, nire ustez, euskaraz testu-eremua izan beharko
> zuela.
> Ondo izan.

LibreOfficen Pootlen "testu-koadroa" bilatuz, guztiak jatorriz ingelesez
"text box" dira, ez dago "text field" bat ere[1].

"Text field" bilatuz gero, berriz, kate bakarra dago Pootlen[2], eta
"testu-eremu" gisa dago itzulita.

Beraz, uste dut ongi dagoela. Hala ere, ez dakit zertarako balio duen
kontrol horrek eta agian oker egon naiteke.

Asier.

[1]https://translations.documentfoundation.org/eu/libo_ui/translate.html#search=testu-koadroa&sfields=target
[2]https://translations.documentfoundation.org/eu/libo_ui/translate.html#unit=29247840