[Librezale] terminologia: 'timestamp'

Al, Urr 28, 13:26:34, CET 2013

Gorka,

Gorka Azkarate Zubiaur<gorkaazkarate a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi
zuen (2013 urria 28 13:07):

> Julen; 'ordu-zigilua' erabili da, bai, baina baita beste aldaera
> batzuk ere. Terminoa, oraingoz, ez dirudi euskaraz finkaturik dagoenik

Nire mezuan aipatu dudan moduan ez naiz itzulpenaren zuzentasuna
baloratzera sartu, koherentzia baizik. Erabiltzen dela erabilita,
konsistente izateko, alegia.

'Ordu-marka', 'data-zigilua' eta 'denbora-zigilua' ere erabili dira
Microsoft produktuen lokalizazioetan [1].

Julen.

[1] https://www.microsoft.com/Language/en-US/Search.aspx?sString=timestamp&langID=eu-es