[Librezale] Hackmeeting-ean parte hartuko dugu?

Lar, Urr 19, 12:12:40, CEST 2013

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2013 urria 18 19:27):
> Aupa zuek:
>
> Aurtengo Hackmeeting-a "Hack garaiak" deitzen da eta Euskal Herrian
> ospatuko da aste pare bat barru. Sestaon zehazki.
> http://www.sindominio.net/hackmeeting/
>
> Bertan, software librearen euskaraketarekin zerikusia duen zerbait
> egitea ondo legokela iruditzen zait.
>
> Zerbait bururatzen zaizue? Hitzaldi bat? Tailler bat? Bilera bat?
>
> Ni handik pasatuko naiz baina ez dut ezer antolatzeko
> indarrik/denborarik. Norbait animatzen da?

Eskerrik asko Txopi gaia plazaratzeagatik.

Niri dagokidanez, arrastorik ere ez daukat nondik ibiliko naizen egun
horietan :/
Hortaz, azken momentuan esku bat botatzeko modua izango nuke, asko jota.