[Librezale] Zalantza bat

Julen Ruiz Aizpuru julenx a bildua gmail.com
As, Urr 8, 09:15:18, CEST 2013

Aupa,

Kanpoan izan naiz eta berandu nator agian baina...

dooteo<dooteo a bildua zundan.com> igorleak hau idatzi zuen (2013 urria 3 12:28):
> Egunon Urtzi,
>
> Jatorrizko mezua: og., 2013-10-03 10:51 +0200, egilea: Urtzi Odriozola

> Kasu honetan mugikorra/taula bideratzaile gisa arituko da lanean beste
> gailu batentzako.
>
> Wikipediaren arabera [2] 'Sare ainguraketa' litzateke, baina hori
> gazteleratik jasotako itzulpen literala da. 'Ainguraketa' hitza ez dugu
> inoiz sareen arloan erabili, testu-prozesadoreetan baizik. Ez da egokia
> sareko/interneteko konexioen arloan erabiltzea. 'Lotura' egokiagoa
> ikusten dut. Hala ere, 'sare lotura' ez zait egokia iruditzen.

> [...]

Gaiaren kasuan (Firefox OSen erabiltzaile-interfazea), 'tethering'
bere horretan uztea erabaki nuen ulergarri zelakoan ('cookie' edo
'script' ulergarri diren neurri berean):
http://transvision.mozfr.org/?repo=gaia&sourcelocale=en-US&locale=eu&search_type=strings&recherche=tethering

Zure proposamen honen harira, 'tethering' beste gailu/medioren baten
bitartez burutzen denean, nola emango zenuke?

- 'USB sare-esleitzea'
- 'USB bidezko sare-esleitzea'
- 'USB bidez sarea esleitzea'
- Besterik?

Kontuan izan gailu mugikorren interfazeetan espazioa arazo izaten dela
eta beraz garrantzitsua da testuak oso luze ez geratzea baina aldi
berean ulergarritasuna ez kaltetzea.