[Librezale] [Hizkuntza] Adabe

dooteo dooteo a bildua zundan.com
Al, Urr 7, 09:23:44, CEST 2013

Yeuuuuuuuuuuuup Gorka,

Jatorrizko mezua: ig., 2013-10-06 18:31 +0200, egilea: Gorka Azkarate
Zubiaur
>         (...)
> Librezale esku-libururako bi paragrafo horietan dagoena gehitzea oso
> interesgarria iruditu zait. Zalantza hori, faq itxura osoa dauka:
> zergatik batzuetan + -era atzizkia --achuarera, bavariera, igboera--
> eta beste batzuetan ez --aguano, andoke, halung edo peere-- ez? (Nik
> behintzat, oraintsu arte, erantzuna irakurri gabe neukan).
>

> Librezale esku-liburuan, bi paragrafo horiek kopiatzea otu zait...
> Kopiatu eta gero ausardiakeria iruditu zait, izan ere ez diot Dooteori
> baimenik eskatu!

> [...]

Ez iezadazu baimenik eskatu ez bainituen idatzi. Euskaltzaindiak
idatzitakoak dira. Instituzio publiko bat denez, ongi ikusten dut edukia
kopiatzea beti ere iturburua eta egileari buruzko ohar edo epigrafe bat
idazten bada.

Dokumentuaren titulua: 'Munduko hizkuntzen izenak euskaraz'

Egileak: Belen Uranga, Patxi Juaristi, Itziar Idiazabal, Andoni Barreņa
eta Estibalitz Amorrortu

Laburpena: UNESCOko Munduko hizkuntzei buruzko txosteneko
batzorde teknikoko kideak

Dooteo